Product Design
-
-
Branding
-
Webdesign
Het doel was om een merk te creƫren waar urban professionals zich mee kunnen profileren. Daarnaast moet de website de klant een duidelijk beeld geven van het product zodat de klant overtuigd wordt het product te kopen zonder het fysiek te hebben gezien.
Doel
Marketingstrategie: focus op conceptueel
product design
Proces
Merkonderzoek
Visie, doelgroep en creatieve richting
Branding
Webdesign
Webflow Development
Doelgroep onderzoek
Positionering van het merk op de juiste klanten te bereiken
Packaging
Onderscheidende branding voor een uniek high-end product
Aan de hand van de brand-design briefing is het doel en de doelgroep vastgesteld door onder andere een persona op te stellen, maar ook de gewenste look & feel en de positionering & belofte van het merk. Vervolgens heb ik twee voorstellen(conceptueel of high-end) opgesteld om de doelgroep mogelijk te kunnen bereiken. Hier is gekozen om de conceptuele richting op te gaan om het merk kleurrijk en vooruitstrevend neer te zetten. Op deze basis heb ik verder de branding uitgewerkt tot verschillende merkuitingen. Tot slot heb ik het webdesign gemaakt en in webflow uitgewerkt.


Deliverables
-
Product Design(tafels en spiegels)
-
Doelgroep-analyse
-
Branding
-
Fotografie
-
Webdesign
-
No-code website
-
Packaging & drukwerk
Onderscheidende technieken
-
Custom geanimeerde knoppen
-
Animatie op scroll
-
Parallax-effect

