Web Design
-
-
Branding
-
UX-Design
Het doel was om de herkenbaarheid van Visser als maatwerkproducent te vergroten en de marktpositie uit te stralen. Om dit doel te bereiken, onderging het merk een rebranding die vervolgens is toegepast op diverse merkuitingen.
Doel
Herkenbaarheid vergroten als
maatwerkproducent
Proces
Merkonderzoek
Visie, merkwaarden, concurrentieanalyse en creatieve richting
Branding
Webdesign
Motion design
Brand manual
Duidelijke richtlijnen voor merkuitingen na oplevering
Branding die de marktpositie van het merk ademt
In het proces ben ik begonnen met een brand enquete om een beter beeld van het merk te krijgen. Vervolgens het Research & Concept document opgesteld en gepresenteerd om vervolgens samen een keuze te maken voor de best passende creatieve richting van het merk. Dit heb ik verder uitgwerkt tot de nieuwe branding van Visser, met als eindresultaat een brand manual*in progess*, webdesign inclusief motion design en merkuitingen zoals posters en visitekaartjes.


Deliverables
-
Brand-design briefing
-
Concurrentie-analyse
-
Branding
-
Interviews
-
Webdesign
-
Prototypes
-
Packaging & drukwerk
Onderscheidende technieken
-
Animatie op scroll
-
Gepersonaliseerde motion design

